Førstehjælpskursus til kørekort er nødvendigt

Har du husket at tage et førstehjælpskursus, så du kan gennemføre din teori- og køreprøve? Hvis ikke, så er det nødvendigt, for at du kan få dit kørekort i hus. Lige her hos Ugerløse køreskole tilbydes et professionelt førstehjælpskursus til kørekort med jævnlige mellemrum. Vores kunder kommer typisk fra Holbæk, Roskilde eller Odsherred, men vi servicerer selvfølgelig kunder fra hele Sjælland.

Når du skal lære at køre bil, er det lovpligtigt at have gennemført et førstehjælpskursus til kørekort inden. Nogle køreskoler udbyder selv førstehjælpskursus i forbindelse med erhvervelse af kørekort, hvor de f.eks. inviterer en uddannet instruktør forbi skolen til at undervise eleverne i førstehjælp til kørekort. Dette er tilfældet her hos os, hvor det er muligt at få et kursusbevis i førstehjælp. Du kan se mere her www.førstehjælp.net som er vores samarbejdspartner på området

Hvor kan jeg tage førstehjælpskursus til kørekort?

Hvis ikke du har taget førstehjælpskursus til kørekort endnu, men har planer om at gå i gang med at tage kørekort i nærmeste fremtid, bør du gennemføre førstehjælp til kørekort snarest muligt. På Ugerløse køreskole er det jævnligt muligt at tage det lovpligtige førstehjælpskursus til kørekort.

Vi samarbejder med instruktørerne på www.førstehjælp.net , som med jævne mellemrum kommer og afholder førstehjælpskursus på køreskolen. De har stor erfaring på området, og derfor er du sikker på at blive klædt godt på til at kunne udøve førstehjælp, hvis det en dag skulle blive nødvendigt.

På kurset lærer du, hvordan du håndterer forskellige situationer korrekt. Der vil blive iscenesat forskellige typer af scenarier, som kunne forekomme i det virkelige liv. Du får på kurset en række gode råd samt vigtige teknikker, som gør dig i stand til at handle korrekt i selv meget alvorlige situationer.

Hvor længe gælder førstehjælp til kørekort?

Prisen på et førstehjælpskursus hos førstehjælp.net er 750,-. Dette afregnes direkte på dagen, hvorfor du ikke skal betale, når du booker tid.

Et kursus i førstehjælp til kørekort har en gyldighed på et år. Dette betyder selvfølgelig ikke, at du ikke må yde førstehjælp, selvom beviset ikke længere er gyldigt. Det anbefales dog, at du tager et repetitionskursus, så du altid er klædt godt på til at udøve førstehjælp, hvis du kommer ud for en alvorlig situation.

Hvis du skal i gang med at tage et kørekort i den kommende fremtid, kan du med andre ord med fordel tage et kursus i førstehjælp i god tid inden start. Således er du nemlig klædt godt på til at komme godt i gang med både teori- og køreprøve.

Kontakt mig for flere informationer om førstehjælp til kørekort

Har du brug for flere informationer om førstehjælp til kørekort eller andet, så er du velkommen til at kontakte os med det samme. Vi besvarer gerne spørgsmål og kommer med uddybende informationer, hvis du har behov for dette.

Vi kan kontaktes på telefon 50 46 77 21 eller på e-mail jan@torbin.dk eller jan@ugerløse-køreskole.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.​