Kørekort til 17-årige

​Hos Ugerløse køreskole tilbydes kørekort til 17-årige efter de gældende regler på området. Jeg er en professionel kørelærer med mange års erfaring inden for faget, så du kan med fordel vælge at tage kørekort her hos mig.

Jeg tager imod alle slags kunder fra Odsherred, Roskilde, Holbæk og resten af Sjælland.

Folketinget har vedtaget en forsøgsordning pr. 1. januar 2017, som indebærer, at du i Danmark kan få kørekort som 17-årig efter særlige regler. Her på skolen tilbyder jeg derfor kørekort til 17-årige.

Du kan se her, hvornår jeg starter hold op til almindelig bil og samtidig tilmelde dig et hold, der passer dig.

Kan man få kørekort som 17-årig?

Det er altså muligt at få et kørekort som 17-årig, men dog gælder der nogle særlige regler. Den 17-årige skal bl.a. have en ledsager med under kørslen, som selv har et gyldigt kørekort, og som desuden opfylder nogle andre særlige krav. Du får en omfattende straf, hvis ikke disse regler overholdes.

Læs mere om samtykkeerklæring her.

​Jeg har 25 års erfaring som kørerlærer, så du kan trygt tage dit kørekort her hos mig. Jeg er desuden uddannet pædagog og bruger mine redskaber herfra i undervisningen, som er til din fordel. Mine priser er konkurrencedygtige, og sikkerheden er i top.

Ring eller skriv for at høre om kørekort til 17-årige

Hvis du er 17 år, så kan du altså få et kørekort her hos mig, som dog er gældende under særlige betingelser. Forløbet foregår på samme måde, som når jeg underviser andre i almindeligt kørekort B.

Hvis du vil høre mere om dine muligheder, så kontakt mig på telefon: 50  304 303 eller på mail: jan@torbin.dk .

Jeg ser frem til at høre fra dig.​