Hvem er din kørelærer?

Velkommen til siden – jeps, til højre ser du ”giraffen” i egen høje person 🙂

Da jeg lægger stor vægt på at drive min køreskole personligt – teoriundervisningen foregår fx efter mine retningslinier– vil jeg selvfølgelig også gerne præsentere, hvem jeg er, så du kan se, hvem du skal bruge de mange timer bag rettet sammen med.

Min uddannelse og baggrund

Udover at være uddannet kørelærer har jeg taget en pædagogisk uddannelse i 2009-2010 på Professionshøjskolen Metropol. Denne uddannelse har betydet, at den faglige tilgang, jeg har til undervisningen, har ændret og udviklet sig meget. Og det får du selvfølgelig stor glæde af, når vi er på vejen eller i klassen til teoriundervisning.

Sådan blev jeg kørelærer

Jeg er uddannet som kørelærer til kategori B (almindelig personbil) i 1996. Jeg blev uddannet på Stjernqvists Trafikskole i København. Det vil sige, at jeg har 25 års erfaring i kørelærerfaget.

​Jeg startede derefter som kørelærer på Nørrebro Trafikskole. Der var jeg omkring et år, hvorefter jeg kom ind på Svanemøllens Kaserne som kørelærer. Her læste jeg videre til storvognskørelærer, så jeg også kan uddanne trafikanter i det store kørekort. Det var i 1998 – og jeg var ansat der i fem år.

Jeg havde derefter en stilling som kørelærer i Slagelse på det, der dengang hed AMU Syd- og Vestsjælland. Det hedder nu Selandia Center for Erhvervsrettet Uddannelse.

I sidste ende åbnede jeg min egen køreskole – det gjorde jeg i 2009, da min ældste søn skulle til at begynde på sit kørekort. Alt dette kan du læse mere om her.

Jeg  har to dejlige unger på 25 og 30 år.  Jeg bor i Ugerløse, deraf navnet på køreskolen.

Al undervisning foregår i dag i Holbæk.

Manøvrebane og glatbane foregår i Sorø, på køreteknisk anlæg,

Køreskolen har i dag 4 engagerede kørelærere ​​som alle står til rådighed for dig.

​Ring og hør mere

Hvis du kunne tænke dig at tage dit kørekort på Ugerløse Køreskole, så har du valgt en skole, der er både personlig og professionel. Som kørelærer sætter jeg altid eleven i centrum, og det vil du få stor glæde af.

Teoriundervisningen foregår  i Holbæk, derfor har jeg rigtig mange elever fra de omkringliggende byer, såsom Roskilde, Kalundborg og Odsherred.

Har du spørgsmål til praktiske ting som opstart, tilmelding eller priser, er du altid velkommen til at kontakte mig. Fang mig enten på telefon 50 46 77 21 eller e-mail: jan@torbin.dk