Generhvervelse af kørekort​ er muligt hos mig

Har du mistet dit kørekort?

​Så kan du efter gældende regler på området generhverve det hos Ugerløse køreskole. Her finder du en professionel og erfaren kørelærer, som står klar til at hjælpe med generhvervelse af kørekort hurtigst muligt. Jeg står til rådighed for kunder fra Roskilde, Holbæk, Odsherred og resten af Sjælland.

Hvis du har fået en frakendelse af din førerret og gerne vil have den igen, kræver det en ansøgning om generhvervelse. I de fleste tilfælde kan du få en generhvervelse af kørekort på visse betingelser.

Du skal eksempelvis have bestået en kontrollerende køreprøve, hvilket du kan gøre her på køreskolen. Hvis frakendelsen skyldes spirituskørsel, skal du typisk gennemføre et ANT-kursus.

Hvad koster generhvervelse af kørekort?

Den nøjagtige pris på generhvervelse af kørekort afhænger af flere forskellige ting. Det kommer f.eks. an på, hvor mange køretimer du har brug for.

Nogle kan tage et weekendkursus, mens andre skal have flere køretimer for at blive klædt godt på. Selve ansøgningsprocessen om generhvervelse afhænger af, hvorvidt frakendelsen er betinget eller ubetinget.

Jeg er en professionel kørelærer med mere end 25 års erfaring. Derudover er jeg uddannet pædagog, hvilket smitter af på min undervisning og er en fordel for dig og din indlæring.

Mine priser er konkurrencedygtige, og jeg forsøger naturligvis altid at gøre det så billigt som muligt for dig.

Kontakt mig for flere oplysninger

Ønsker du flere oplysninger om, hvad jeg kan tilbyde inden for generhvervelse af kørekort, så kontakt mig gerne med det samme. Jeg står klar til at tage en uforpligtende snak og klæde dig godt på til at bestå køreprøven.

Du kan kontakte mig på telefon: 50  304 303 eller på mail: jan@torbin.dk, så hører du fra mig snarest muligt​​

• Kørekort skal tages der hvor du kan føle dig tryg
  • Jeg har 27 års erfaring som kørelærer
  • Teori foregår på;