Teoriundervisning som opfylder alle gældende love

Hos Ugerløse køreskole er der garanti for, at du bliver klædt godt på til at få dit kørekort. Jeg går nemlig meget op i, at teoriundervisningen indeholder tilstrækkeligt med viden og materiale, så alle gældende love overholdes.

Alle kunder fra Roskilde, Holbæk, Odsherred og resten af Sjælland kan modtage professionel teoriundervisning til kørekort hos mig.

Min undervisning af teori er inddelt i forskellige moduler, hvor der er nogle særlige mål, som skal opfyldes. Ved modul 1, som består af 4x45 minutters teori, skal du f.eks. blive klogere på køreuddannelsens overordnede formål og indhold. Her på siden kan du læse mere om, hvilke emner der hører til de enkelte teorilektioner.

Mine pædagogiske erfaringer smitter af på min teoriundervisning

Jeg blev uddannet kørelærer til kategori B, almindelig bil tilbage i 1996. Sidenhen har jeg taget udvidende uddannelser inden for faget. Igennem årene har jeg gjort mange tilfredse kunder klar til at få et kørekort, hvilket jeg også gerne hjælper dig med.

​Jeg er desuden uddannet pædagog, hvilket du sandsynligvis også vil kunne mærke på undervisningen. Her går jeg meget op i, at undervisningen er spændende, hvorfor jeg bruger skilte og andre konkrete ting.

Du er med andre ord garanteret en lærerig oplevelse, når du tager dit kørekort her hos mig. Dette gælder, uanset om det er til lastbil, trailer eller almindelig bil.

Kontakt mig gerne for uddybende informationer

Hvis du ønsker at modtage uddybende informationer om min teoriundervisning, så er du til hver en tid velkommen til at kontakte mig.

Du kan ringe på telefon: 50 46 77 21 eller skrive en mail til: jan@torbin.dk . Du kan også udfylde min kontaktformular, så hører du fra mig hurtigst muligt.​​