​Traktorkørekort: Tag kørekort til traktor på Ugerløse Køreskole

Er du på udkig efter en god køreskole, hvor du kan tage traktorkørekort?

Hos Ugerløse køreskole tilbydes kørekort til traktor til alle interesserede fra Holbæk, Roskilde, Odsherred og resten af Sjælland.

Jeg er en erfaren kørelærer, som har arbejdet i branchen i de sidste 24 år. Foruden min uddannelse som kørelærer er jeg uddannet pædagog, hvorfor du kan forvente en god undervisning i både teori og færdsel. Dette er din garanti for, at du er klædt godt på til at få dit traktorkørekort hurtigst muligt.

Hvad koster traktorkørekort?

Den nøjagtige pris på et traktorkørekort kan variere fra kunde til kunde. Det kan f.eks. være, at du har brug for flere køretimer, hvilket afspejles i priserne.

Mit forløb er dog sådan tilrettelagt, at det indeholder både teori- og køretimer nok i de fleste tilfælde, så alle regler og love overholdes.​

Reglerne for at få et kørekort til traktor adskiller sig fra et almindeligt kørekort B ved, at du ikke behøver at være 18 år for at få kortet.

I stedet skal du være fyldt 16 år. Hvis du er 18 år, behøver du faktisk ikke at have traktorkørekort for lovligt at køre traktor, hvis bare du har et kørekort til bil.

Husk, at du  selv kan komme med en traktor på mindst 2 tons samt en påhængsvogn på min. 800 kg, eller du kan leje køreskolens traktor.

Kontakt mig for at lave en aftale

Vil du tage kørekort til traktor hos mig, så kontakt mig gerne med det samme for at lave en aftale, der passer ind i din kalender.

Jeg kan kontaktes på telefon: 50 46 77 21 eller på mail: jan@torbin.dk, så vender jeg tilbage snarest muligt.​