​Trailerkørekort: Tag kørekort til trailer på Ugerløse Køreskole

​Er du på udkig efter en kompetent køreskole, som tilbyder kørekort til trailer?

Så kan du med fordel kigge nærmere her på siden. Hos Ugerløse Køreskole finder du en erfaren kørelærer, som står klar til at klæde dig godt på til at få et trailerkørekort. Mine kunder kommer typisk fra Roskilde, Holbæk og Odsherred, men kunder fra resten af Sjælland er også velkomne på skolen.

Der findes forskellige regler for, hvor meget din bil kan trække, og hvor meget du som fører må køre med. Et kørekort til trailer har til formål at udvide disse regler, så du lovligt kan gøre med større last.

Et kørekort til trailer er f.eks. fordelagtigt, hvis du erhverver dig en campingvogn. Bilens tilladte vægt af påhæng fremgår i registreringsattesten, mens resten afhænger af dit kørekort.

Hvad koster et trailerkørekort?

På min køreskole har du mulighed for at tage at tage trailerkørekort til en god pris. Jeg tilbyder f.eks. et weekendkursus, så det er hurtigt overstået, men du kan også fordele teori og kørelektioner ud på en længere periode.

Uanset hvordan forløbet tilrettelægges, så garanterer jeg en konkurrencedygtig pris på trailerkørekort.

​Hvornår skal man have trailerkørekort?

I de fleste tilfælde er bilen på forhånd godkendt til at køre med en tungere påhængsvogn, end hvad der er lovligt med et almindeligt B-kørekort.

I sådanne tilfælde er et trailerkørekort altså nødvendigt. Det vigtigt, at du altid tjekker op på, hvor meget din bil må køre med, og at du har styr på de gældende regler for dit kørekort.

Kontakt mig og få et godt tilbud

Har du brug for et trailerkørekort for at køre lovligt med din nye campingvogn, så kontakt mig og få et godt tilbud. Jeg kan oplyse dig om din pris på trailerkørekort og andre informationer om forløbet.

Jeg kan kontaktes på telefon: 50 304 303 eller på e-mail: jan@torbin.dk. Du kan også udfylde min kontaktformular, så vender jeg tilbage inden længe.