Fælden​

Manøvrebane​

Dine praktiske lektioner starter på manøvrebanen. Nogle kalder det kravlegården. Det er helt forkert. Manøvrebanen... du skal lære at manøvrere bilen i forskellige manøvre..

De fælder jeg typisk hører om her er;

Transport fra og til... nogle gange hører jeg om transportpriser til og fra manøvrebanen på op til 150,-

Hos mig er det inkluderet 🙂

4x45 minutters kørsel opfyldes ikke idet pauser i kørslen ikke kompenseres. Du skal selvfølgelig have pause undervejs.. og jeg læggerden pausetid til, således at vi kører 4x45 minutter.

Nogle kræver "forsikring".. 1500-2000 har jeg hørt om. Anlægget du kører på SKAL holde bilerne forsikret, og du som elev kan allerhøjest stå til ansvar for en evt. selvrisiko. Jeg kræver ingen "forsikring", men du har en selvrisiko på 2.000.-

Glatbane​

Du skal på glatbane. Her skal du KØRE i 4x45 minutter som minimum. De fælder jeg typisk hører om her er;

Hos mig er det inkluderet 🙂

Jeg kræver ingen "forsikring" , men du har en selvrisiko på 2.000,-

Teori​

Mange reklamerer med "ubegrænset teori"... der er ikke nogen stopdato for teori hvis det er skrevet sådan... 5 år... og stadig gyldig. Men hvis der står ubegrænset teori i 12 måneder fra startdato, betyder det at du kan komme i op til tolv måneder fra din startdato... uden ekstra beregning..

Evaluerende tests.. nogle tager 25-30 kr. for en evaluerende test...

Se efter om ubegrænset teori også dækker en online adgang til noget teori. om det er det ene eller det andet system er ikke så vigtigt... Hos mig får du 4 måneders adgang til teoriundervisning.dk

GRATIS.
​Pas ligeledes på at det ikke er en fælles kode... altså en kode der deles af flere. Det er hamrende ulovligt, og køreskolen risikerer store bøder. Men vigtigst af alt. Du kan ikke se dine egne fremskridt.

Køretimer​

Du betaler for 45 minutters undervisning. Ikke for at din kørerlærer taler i telefon, skriver sms'er eller lign.

Du skal køre i 45 minutter incl evaluering af kørslen. Men ikke incl "finde en ny tid"..

Jeg har online booking, hvor du i ro og fred kan booke køretider, hvor du så reelt får 45 minutters undervisning !!